Boston Pizza przygotowała limitowaną edycję pudełek na pizze, które przekształcają się w samonośny stół i pozwalają zjeść pizzę w łóżku. Projektanci opakowania przez miesiąc pracowali nad prototypem opakowania, by zapewnić łatwość i bezpieczeństwo użytkowania.
Zobacz również
PS Użyteczny design
Użyteczny design to wyzwanie dla projektantów. Najciekawsze przykłady zaprezentowane podczas Łódź Design Festival 2018 znajdziecie w artykule Design w słusznej sprawie: ubrania, które rosną, opakowania, które żyją i kreatywne skrzynki na niedopałki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Użyteczna reklama
Czy kiedykolwiek w centrum miasta szukałeś miejsca, by postawić bagaż, schronić się przed nagłą ulewą lub usiąść, aby zawiązać buty? IBM i francuski oddział Ogily & Mather w ramach kampanii “People for smart cities” przygotowali przydatne dla mieszkańców miast reklamy zewnętrzne. Użyteczność to przyszłość branży marketingowej – przykładem może być sklep internetowy Tesco na stacji metra w Korei czy kampania Speaking Exchange.
PS3 Domino’s Pizza „Paving for pizza”
Marki dostarczające pizzę prześcigają się w kreatywnych rozwiązaniach. Sieć Domino’s Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów. Więcej o akcji przeczytacie w artykule Pizzeria Domino’s remontuje drogi, by pizza w idealnym stanie dotarła do klientów.