Kochasz pizzę? Boston Pizza znalazła sposób, by komfortowo jeść ją w łóżku

Kochasz pizzę? Boston Pizza znalazła sposób, by komfortowo jeść ją w łóżku
Wielkimi krokami zbliża się dzień ojca, zastanawialiście się już, co sprawiłoby, że każdy tatuś byłby nieprzeciętnie szczęśliwy tego dnia? Boston Pizza w Kanadzie uważa, że zna odpowiedź — pudełko na pizzę, które zamienia się w stolik do jedzenia w łóżku.
O autorze
1 min czytania 2018-06-15

Boston Pizza przygotowała limitowaną edycję pudełek na pizze, które przekształcają się w samonośny stół i pozwalają zjeść pizzę w łóżku. Projektanci opakowania przez miesiąc pracowali nad prototypem opakowania, by zapewnić łatwość i bezpieczeństwo użytkowania.

PS Użyteczny design

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użyteczny design to wyzwanie dla projektantów. Najciekawsze przykłady zaprezentowane podczas Łódź Design Festival 2018 znajdziecie w artykule Design w słusznej sprawie: ubrania, które rosną, opakowania, które żyją i kreatywne skrzynki na niedopałki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Użyteczna reklama

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy kiedykolwiek w centrum miasta szukałeś miejsca, by postawić bagaż, schronić się przed nagłą ulewą lub usiąść, aby zawiązać buty? IBM i francuski oddział Ogily & Mather w ramach kampanii “People for smart cities” przygotowali przydatne dla mieszkańców miast reklamy zewnętrzne. Użyteczność to przyszłość branży marketingowej – przykładem może być sklep internetowy Tesco na stacji metra w Korei czy kampania Speaking Exchange.

PS3 Domino’s Pizza „Paving for pizza”

Marki dostarczające pizzę prześcigają się w kreatywnych rozwiązaniach. Sieć Domino’s Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów. Więcej o akcji przeczytacie w artykule Pizzeria Domino’s remontuje drogi, by pizza w idealnym stanie dotarła do klientów