Obok client service, dyrektor zarządzająca będzie także odpowiadać za rozbudowę zespołu komunikacji digitalowej.
Z H+K Strategies, Katarzyna Fabjaniak związana jest od lutego 2016 r. Wówczas dołączyła jako group account director i objęła nadzór nad kluczowymi klientami agencji z obszaru komunikacji marketingowej oraz korporacyjnej. W międzyczasie przejęła opiekę także nad zespołem Healthcare oraz wspierała rozwój struktur departamentu digital & influencer marketing. W tym czasie pracowała m.in. dla takich klientów jak: Huawei, Shell, Wienerberger, GTC, Netto, Coca Cola, MAX Premium Burgers, Black Red White, 3M, Medicover, Janssen-Cilag. W H+K specjalizuje się w koordynacji projektów o charakterze regionalnym oraz ich lokalnej implementacji, obecnie m.in. zarządza zespołem Huawei HUB odpowiedzialnym za budowanie i wdrażanie strategii komunikacji na 22 rynkach CEE, Nordics & Turkey. W H+K Strategies pełni także rolę trenerki, która prowadzi regionalne szkolenia z zakresu client service i strategii komunikacji dla konsultantów agencji z regionu EMEA.