„Ja wiem dokąd idę, a Ty?” to główne przesłanie kampanii rozwijanej w kierunku storytellingu. Jesienna kampania to opowieść o kobiecie, której przypadkowe spotkanie z mężczyzną przywodzi na myśl różne scenariusze jej życia. Który wybierze? To zależy tylko od niej.
Głównym celem kampanii jest przedstawienie najnowszej kolekcji oraz zwiększenie zaangażowania oraz umocnienie poczucia bliskości z marką CCC. Specjalne miejsce w komunikacji zajmują produkty marki Lasocki z kolekcji damskiej, męskiej, dziecięcej oraz torby i akcesoria. Tym samym, konsumentowi zostaje przedstawiona oferta ponadczasowych i modnych modeli butów skórzanych oraz dodatków.
Zobacz również
Najnowsza kampania ma inspirować i pokazywać, że świat CCC daje wiele możliwości wyborów, a wachlarz produktów zawiera w sobie ofertę dopasowaną do różnych wymagań klientów.
Ścieżka dźwiękowa spotu to nowa aranżacja, znanego już wszystkim przeboju Nancy Sinatry „These Boots Are Made For Walking”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania CCC będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia od 28 września do 4 listopada. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i Social Mediach. Bardzo ważnym miejscem komunikacji z Klientami ma być również sklep oraz materiały POS, lighboxy, witryna, blendy oraz nośniki digital signage.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za planowanie i zakup mediów na jej rzecz odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.