Skąd brać energię? Krzysztof Gonciarz odkrywa uroki Podlasia i promuje jogurt Skyr z Piątnicy

Skąd brać energię? Krzysztof Gonciarz odkrywa uroki Podlasia i promuje jogurt Skyr z Piątnicy
Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.
O autorze
1 min czytania 2018-09-30

Marka Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów – Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.

Jogurt testowały także m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar.


SKYR to produkt, który wyróżnia bardzo wysoka zawartość białka i 0% tłuszczu. Jest idealny jako przekąska dla osób uprawiających sport, a także dla wszystkich prowadzących aktywny tryb życia. Tacy właśnie są zaangażowani w kampanię influencerzy i do takich osób kierowaliśmy naszą kampanię – przekonuje Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, a w Piątnicy wiedzą, jak stworzyć skyr zgodnie z tradycją, a jednak używając najwyższej jakości mleka z Podlasia. Dlatego Skyr z Piątnicy jest „islandzki po naszemu”. To idea przewodnia kampanii promującej Skyr – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.

OSM Piątnica z początkiem września rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.

PS

Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”.