fot. Amazon
W nowo powstałym sklepie „Amazon 4-star”, zlokalizowanym w dzielnicy SoHo w Nowym Jorku, dostępna jest szeroka oferta produktów. Składają się na nią zarówno produkty marki, w tym Kindle czy Echo, jak i różnorodne produkty sprzedawane na stronie internetowej, które zostały ocenione na przynajmniej 4 gwiazdki, w tym książki, gry wideo oraz planszowe, sprzęt elektroniczny, sprzęt AGD, zabawki, czy elementy wystroju wnętrza i wyposażenia kuchni. Produkty będą wymieniane co tydzień na nowe w zależności od tego, jaką popularnością będą się cieszyć w sklepie internetowym.
Zobacz również
W sklepie ustawione zostały także stoły z produktami, które klienci najczęściej kupowali razem – analogicznie do systemu podpowiedzi w sklepie internetowym. „Amazon 4-star” posiada również sekcję z produktami, które są w danym momencie najpopularniejsze wśród nabywców z Nowego Jorku, a także sekcję z produktami „najbardziej pożądanymi”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sklepie wykorzystano elektroniczne wskaźniki cen produktów, dzięki czemu mogą być one dostosowywane do typu klienta sprawdzających dany produkt. Na przykład ceny różnią się w zależności, czy osoba jest członkiem programu Amazon Prime, czy nie. Dodatkowo klienci będą mogli sprawdzić, ile ocen i jakich otrzymał dany produkt, a także przy niektórych z nich przeczytać cytaty z recenzji użytkowników. Zapisy do programu Amazon Prime także są możliwe na miejscu w sklepie.
PS
30 sierpnia br. w Poznaniu eobuwie.pl otworzyło sklep w innowacyjnym formacie. Klienci, zamiast oglądać towar na półkach, mogą przejrzeć ofertę na tabletach zamieszczonych w sklepie lub własnych urządzeniach mobilnych, a następnie zamówić interesujący ich produkt.