– W nowej, pierwszej od wielu lat tak dużej kampanii wizerunkowej stacji, pokazujemy, że od słuchania Radia TOK FM można się wręcz uzależnić. Reklamy przekonują, że stacja jest dostępna nie tylko na żywo, ale w dowolnym czasie i miejscu dzięki największej w Polsce radiowej bibliotece audycji w formie podcastów – internecie i aplikacji mobilnej. Dzięki programom TOK FM można być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie oraz poznać różnorodne opinie na temat otaczającego nas świata. Po prostu – warto słuchać Radia TOK FM, kimkolwiek jesteś! – mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.
Zobacz również
Reklamy Radia TOK FM z hasłem „Kimkolwiek jesteś” będą emitowane w telewizji ogólnopolskiej (TVN24, Polsat, Polsat News,TVP Info), w kinach sieci Helios w całej Polsce, a także w internecie (m.in. Polityka.pl, Gazeta.pl, Ipla, WP.pl, NaTemat.pl, TVN24.pl), w tym w mediach społecznościowych (Twitter, YouTube, Facebook, Instagram). Dodatkowo kreacje promocyjne będą obecne w prasie („Polityka”, „Newsweek”). Działania wspiera autopromocja na profilach redakcji w mediach społecznościowych.
Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za kreację reklam prasowych – Kumate Studio. Działania zaplanował zespół promocji Grupy Radiowej Agory we współpracy z domem mediowym Blue 449 (Publicis Media).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jednocześnie ze startem kampanii „Kimkolwiek jesteś” rozpoczęła się też akcja Radia TOK FM na Facebooku – #kimkolwiekjesteś. Redakcja stacji w ramach wydarzenia „Słuchaj TOK FM #kimkolwiek jesteś” zachęca swoich odbiorców do dzielenia się powodami, dla których słuchają programów TOK FM. W ramach akcji powstała też nakładka na zdjęcia profilowe użytkowników Facebooka o nazwie #kimkolwiekjesteś oraz hasztag #kimkolwiekjesteś.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
#dobrekonsultacje – były prezes CupSell.pl parodiuje Rahima Blaka i Michała Sadowskiego.
PS2
Podczas InternetBety w 2012 roku swoją premierę miał spot “Internety robie”, zrealizowany przez Bitsy Boys, czyli Michała Sadowskiego i Karola Wnukiewicza z Brand24. Piosenka “Roooooobiiiieeeee startupy, prosto z kanapy Internety robie imponuje Tobie, internet robię” podbiła serca Internautów i została wybrana przez czytelników NM najlepszym polskim viralem w 2012 roku.
PS3
Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.
PS4