Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy składający się z dwóch kontrastowych części. Pierwsza z nich obrazuje pożegnanie lata, a co za tym idzie również sezonu na pomidory, druga to ich radosne powitanie w przetworach Dawtony. Celem kampanii jest pokazanie, że dobrze znany, świeży i słodki smak pomidorów nie kończy się wraz z latem, a jest dostępny przez cały rok w produktach marki.
W spocie wykorzystano znany od pokoleń, polski utwór Kabaretu Starszych Panów – „Addio Pomidory”. Na potrzeby kampanii – w drugiej części piosenka zyskała bardziej nowoczesną aranżację. Różni się od pierwszej zarówno linią melodyczną, która z melancholijnej przechodzi w bardziej radosną, jak również tekstem, który w drugiej zwrotce rozpoczyna się od słów „Witajcie pomidory” oraz nawiązuje bezpośrednio do marki.
Zobacz również
Kampania wystartowała 24 września.
Za pomysł i realizację spotu odpowiada agencja GPD, a za produkcję Papaya Films. Natomiast za działania komunikacyjne w Social Media odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów realizuje Value Media.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]