Cannes Lions Imagination Day 2018 już 19 listopada

O kampaniach nagrodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu opowiedzą liczni prelegenci 8 edycji konferencji Imagination Day, już 19 listopada w Warszawie.
O autorze
2 min czytania 2018-10-02

Już po raz ósmy w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, na największym kinowym ekranie w Polsce, zobaczymy inspirujące wykłady niezwykłych prelegentów. Swoją wiedzą podzielą się z nami międzynarodowi specjaliści, liderzy i artyści z branży kreatywnej i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą oni o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się swoim bezcennym doświadczeniem. W tym roku swoje kreatywne pomysły i doświadczenia zaprezentują:

  • Alex Sinclair, która jako Dyrektor Kreatywny i Strategiczny kultowej firmy komputerowej IBM IX napędza innowacje cyfrowe;
  • Andrew Popplestone, czyli Dyrektor Kreatywny z Territory Studio Londyn, autor designu do kinowych hitów takich jak Blade Runner 2049, Ready Player One czy Ghost in the Shell;
  • Leah Juaymah Mababangloob, Dyrektor Artystyczna z LEGO Dania, która w tym roku została wyróżniona w programie See It Be It na festiwalu Cannes Lions;
  • Omur Kula Capan, Dyrektor Zarządzająca agencją R/GA Turcja z doświadczeniem w bankowości, odpowiedzialna za długoterminowe strategie w rejonie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki;
  • Bohb Blair, Global Chief Experience Officer Starcom USA, który na co dzień tworzy innowacyjne doświadczenia łączące marki z konsumentami;
  • Rey Andrade, Dyrektor Kreatywny z agencji 72andSunny Amsterdam, pracujący z gigantami takimi jak Google, Xbox, Audi, HBO czy Uber;
  • Kuba Sagan, jedna z najbardziej kreatywnych osób polskiej reklamy, nie tylko opowie o najciekawszych insightach z Festiwalu w Cannes, ale także przybliży czym jest Branded Entertainment;
  • Mark Norcutt, Dyrektor Kreatywny z Saatchi & Saatchi z Londynu, pracujący dla klientów takich jak McDonald’s, Smirnoff, Kit Kat czy MTV;
  • Julia Dovlatove, Dyrektor Kreatywny z Geometry Prague, czyli jednej z najlepszych na świecie agencji w dziedzinie innowacji i Digital Craft, która opowie o ich niezwykłej kampanii VR-owej nagrodzonej w tym roku w Cannes.
  • Benjamin Simon & Dirk Schuster, charyzmatyczny duet ze studia designu FOREAL, którzy na co dzień zajmują się ilustracją, animacją i tworzeniem kreatywnych form przekazu dla firm takich jak Adobe, Mercedes, Microsoft, Netflix, Nike, Red Bull, Samsung, Swatch.

Podczas konferencji zostanie również zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek.

Do 7 października można nabyć bilety w niższej cenie. Więcej szczegółów na stronie: www.imaginationday.pl.

Pokaz Cannes Lions 2018

Przyjdź do kina i przekonaj się, że reklamy mogą być lepsze od filmów! Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans najlepszych reklam, nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes, odbędzie się już 22 listopada. Zapraszamy do sieci kin Mutikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze. Bilety dostępne od października w kasach biletowych lub na stronie Multikina.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS
Sponsorzy: AMS, DPD
Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer +, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Social Press, Filmweb, Next.gazeta.pl, Radio Kampus, Dla Studenta

Słuchaj podcastu NowyMarketing