Scan&Go to rozwiązanie, którego celem jest ograniczenie kolejek do kas i szybszą obsługę klienta. Dzięki nowej usłudze kupujący mają możliwość samodzielnego skanowania produktów za pomocą smartfona i mobilną płatność za zakupy. Aby skorzystać z możliwości Scan&Go, użytkownik musi mieć zainstalowaną na swoim telefonie aplikację „Mój Carrefour”. Po wybraniu usługi można przystąpić do skanowania kupowanych artykułów, a po jego zakończeniu należy podejść do specjalnie oznaczonej kasy z wygenerowanym w aplikacji kodem i zapłacić w preferowany przez siebie sposób, m.in. kartą lub dokonać płatności mobilnej korzystając z elektronicznego portfela Masterpass od MasterCard. Z okazji wdrożenia nowej usługi, wszyscy klienci, którzy skorzystają z usługi Scan&Go oraz płatności mobilnej Masterpass, otrzymają w aplikacji eBon w wysokości 10 zł na kolejny zakupy, jeśli zrealizują w sklepie zakupy za minimum 30 zł.
Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która uruchomiła usługę Scan&Go na tak szeroką skalę. Do 5 sklepów w Warszawie, w których usługa działa od 2017 roku, dołącza obecnie kolejnych 30 hiper- i supermarketów zlokalizowanych aż w 28 miastach na terenie całego kraju.
Zobacz również
– Carrefour dynamicznie inwestuje w nowoczesne rozwiązania i technologie cyfrowe. Wraz z rozszerzeniem usługi Scan&Go na 28 nowych miast, wspólnie z Mastercard, uruchomiliśmy dodatkowo możliwość skorzystania w naszej aplikacji z płatności mobilnych z użyciem portfela elektronicznego Masterpass. Połączenie tych wszystkich elementów pozwoli naszym klientom zrobić jeszcze szybsze, wygodniejsze i bardziej satysfakcjonujące zakupy w naszych sklepach – dodaje Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.
Wśród nowych hiper- i supermarketów, które dołączyły do systemu Scan&Go, są sklepy zlokalizowane zarówno w dużych aglomeracjach miejskich jak Warszawa, Kraków czy Lublin, a także w wielu miastach średniej wielkości, np. Bydgoszczy, Szczecinie, Białymstoku, Gliwicach, Kaliszu czy Pile. Usługa dostępna jest również, m.in. w Jaworznie, Koninie, Puławach czy Dębicy.
Aby ułatwić klientom korzystanie z nowych rozwiązań, Carrefour przygotował w swoich sklepach akcje edukacyjne, podczas których dedykowani eksperci będą zachęcać i wspierać klientów w uruchomieniu i korzystaniu z nowych rozwiązań.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Innowacje technologiczne stosowane w sklepach Carrefour są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz zapewniają sieci przewagę konkurencyjną na rynku. Docelowo usługa Scan&Go ma być dostępna we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing