Materiał Gazeta.pl o 79-latce, która założyła lodziarnię nagrodzony na Grand Video Awards 2018

Magdalena Pięta-Stritzke, Paulina Dudek i Kamil Rutkowski z działu wideo Gazeta.pl odebrali statuetkę za najlepsze wideo internetowe w kategorii Lifestyle podczas gali wręczenia tegorocznych nagród Grand Video Awards 2018.
O autorze
1 min czytania 2018-10-15

Nagrodzony materiał wideo to historia Lucyny Orłowskiej, która w wieku 79-lat założyła lodziarnię. Film powstał w ramach cyklu #zwykliniezwykli, publikowanego w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl.

W czwartek, 11 października br. w warszawskim kinie Iluzjon odbyła się gala czwartej edycji Grand Video Awards – jedynego w Polsce konkursu dla twórców wideo w internecie. W kategorii Lifestyle jury konkursu nagrodziło materiał wideo Gazeta.pl – „Chciała dorobić do emerytury. Teraz na jej lody zjeżdżają z całej Polski”. To pozytywna historia Lucyny Orłowskiej, znanej jako Babcia Lucyna, która, aby dorobić do emerytury, założyła swój pierwszy biznes – lodziarnię. O niewysokiej 79-latce z siwą falowaną grzywką usłyszało tego lata pół Polski, wystąpiła m.in. w telewizyjnych programach śniadaniowych i licznych publikacjach medialnych.

Optymistyczne podejście do życia Pani Lucyny skradło serca użytkowników Gazeta.pl, którzy oglądali materiał wideo w serwisie Kobieta.Gazeta.pl, na platformie YouTube i na Facebooku (ponad 1,5 mln wyświetleń i ponad 8,6 tys. udostępnień). Wideo o emerytce to część multimedialnego materiału stworzonego w ramach cyklu #zwykliniezwykli, na który złożyły się reportaż, zdjęcia i wideo.

Cały materiał można obejrzeć i przeczytać na stronie: kobieta.gazeta.pl/kobieta/7,107881,23762123,babcia-lucyna-ma-79-lat-i-wlasnie-zalozyla-lodziarnie-to-nie.html

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrodzony materiał został zrealizowany przez zespół wideo Gazeta.pl. Za jego przygotowanie odpowiadali Magdalena Pięta-Strizke, Paulina Dudek i Kamil Rutkowski. Zdjęcia są autorstwa Piotra Kowalika i Mariusza Wiaderka, a montaż – Piotra Kowalika.

Organizatorem Grand Video Awards 2018 jest magazyn branżowy „Press”. Nagrody promujące i honorujące najlepszą twórczość w polskiej sieci wręczono w tym roku po raz czwarty. Jury tej edycji oceniało aż 797 filmów, a do finału nominowało 68 prac. Zwycięzców nagrodzono w 10 kategoriach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie Grandvideoawards.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się