Turcja gości największą liczbę uchodźców – blisko 4 miliony osób – spośród których większość pochodzi z Syrii. Światowy Program Żywnościowy i Unia Europejska stworzyły program o nazwie Ratunkowa Sieć Zabezpieczenia Socjalnego (po angielsku Emergency Social Safety Net, w skrócie ESSN), w ramach którego wsparcie finansowe otrzymuje blisko 1,4 miliona uchodźców przebywających w Turcji.
Znaczenie tej pomocy zostało zaprezentowane w ramach #IncredibleOrdinary Shop (Zwyczajnie Nadzwyczajny Sklep) w Warszawie 9 października 2018 roku. Była to dwudniowa wystawa przedstawiająca historie rodzin ośmiu uchodźców objętych programem. Bohaterowie tej kampanii informacyjnej wyjaśnili, dlaczego pozornie zwyczajne produkty, zakupione dzięki wsparciu ESSN, mają dla nich niezwykłe znaczenie.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Partnerem akcji w Polsce jest Polska Akcja Humanitarna. Kampanię wspierają m.in.: Magdalena Mielcarz, Maja Bohosiewicz i Sonia Bohosiewicz, Weronika Rosati, Paulina Młynarska, Anna Skura (What Anna Wears), Kaja Wolnicka (moi-mili.pl) oraz Martyna Damska.
Więcej informacji na temat kampanii oraz historie poszczególnych osób znajdują się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta