Centralną częścią kampanii „Work-life balance? Pomorskie!” jest materiał wideo przybliżający dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm. Kamera towarzyszy im od wczesnego poranka do późnych godzin wieczornych, pokazując ich pracę, życie rodzinne i pasje. Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną.
Materiałowi wideo towarzyszą m.in. artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Działania promocyjne kierują do serwisu Livemorepomerania.com, należącego do Agencji Rozwoju Pomorza i poświęconego życiu oraz pracy w województwie pomorskim.
Zobacz również
Kampania powstała dzięki połączeniu wysiłków Agencji Rozwoju Pomorza oraz czołowych pomorskich pracodawców, firm: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.
Kampanię „Work-life balance? Pomorskie!” opracowała agencja employer brandingowa Pracownia_EB należąca do GoldenLine. Materiał wideo przygotowała agencja Flota Filmowa, znana m.in. z produkcji filmów reklamowych dla Link4 czy mBanku.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]