Linie lotnicze Emirates ruszają z nową kampanią promocyjną „Fly Better”

Linie lotnicze Emirates zachęcają pasażerów z całego świata, aby „latali lepiej” w nowej, śmiałej kampanii promującej markę.
O autorze
1 min czytania 2018-10-26

Nowa kampania Emirates rusza 1 listopada br., a rozpocznie ją stylowy spot reklamowy promujący wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ice i różnorodną ofertę przewoźnika. Reżyser spotu Michael Gracey, w którego dorobku znajduje się m.in. popularny musical Król rozrywki, zabiera widza w fantastyczną podróż. W reklamie jeden z członków personelu pokładowego przemienia się w energiczną tancerkę, a prezentowane przez nią kolejne style taneczne – od Bollywood po hip-hop – symbolizują znakomitą i różnorodną ofertę systemu ice. Spot kończy się typowym dla Emirates humorystycznym akcentem.

Równocześnie linie zaprezentują drugi film promujący rozbudowaną siatkę międzynarodowych połączeń Emirates. W tej reklamie udamy się w podróż po świecie – od kenijskich równin po wieżę Eiffela i słynny wieżowiec Burj Khalifa w Dubaju – w rytm chwytliwej piosenki skomponowanej specjalnie na potrzeby kampanii. Spot został zmontowany w stylu, który powoli staje się wizytówką Emirates, obfitującym w płynne przejścia między kolejnymi kierunkami i elementami oferty pokładowej przewoźnika.

Kampanię opracował dyrektor ds. marki Emirates Richard Billington. Reklama systemu ice pojawi się w telewizji 1 listopada w trakcie popularnego programu rozrywkowego The X Factor UK, a obydwa spoty będą wyświetlane równocześnie na najważniejszych rynkach Emirates w regionie Zatoki Perskiej, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA.

Oprócz tradycyjnych platform reklamowych i cyfrowych kampania „Fly Better” pojawi się także w klubach sportowych i na wydarzeniach sponsorowanych przez linie Emirates.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza reklama stadionowa w ramach nowej kampanii zostanie odsłonięta 1 listopada na torze wyścigów konnych Meydan w Dubaju, tuż przed rozpoczęciem sezonu wyścigowego. Następnie kampania nabierze międzynarodowego rozgłosu, pojawiając się na billboardach stadionowych w trakcie długo wyczekiwanego meczu Arsenal-Liverpool, który odbędzie się 3 listopada.

Ponadto 11 listopada sponsorowana przez Emirates drużyna AC Milan po raz pierwszy zaprezentuje reklamę „Fly Better” na swoich koszulkach podczas szlagieru Serie A – spotkania z Juventusem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się