Opony są umieszczone na specjalnym, interaktywnym standzie. Klienci mogą na własne oczy przekonać się, jak wyglądają opony premium Continental. Dodatkowo mają możliwość rozwiązania na tablecie w specjalnie stworzonej aplikacji, quizu wiedzy o oponach. Głównymi nagrodami w quizie są vouchery warte 1500 złotych na zakup dowolnych opon Continental.
Akcja potrwa do 11 listopada. Obecnie jest prowadzona w Krakowie (M1), Poznaniu (Posnania), Gdyni (Riviera) i Gdańsku (Bałtycka).
Zobacz również
Za kreację i koordynację akcji promocyjnej odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]