„Życie to emocje. Reszta to technologia” – opony Continental na wyciągnięcie ręki w galeriach handlowych

W największych galeriach handlowych można teraz dotknąć i sprawdzić, jak prezentują się opony z segmentu UHP (Ultra High Performance) marki Continental. Jest to pierwsza część drugiej odsłony kampanii pod hasłem „Życie to emocje. Reszta to technologia”.
O autorze
0 min czytania 2018-10-29

Opony są umieszczone na specjalnym, interaktywnym standzie. Klienci mogą na własne oczy przekonać się, jak wyglądają opony premium Continental. Dodatkowo mają możliwość rozwiązania na tablecie w specjalnie stworzonej aplikacji, quizu wiedzy o oponach. Głównymi nagrodami w quizie są vouchery warte 1500 złotych na zakup dowolnych opon Continental.

Akcja potrwa do 11 listopada. Obecnie jest prowadzona w Krakowie (M1), Poznaniu (Posnania), Gdyni (Riviera) i Gdańsku (Bałtycka).

Za kreację i koordynację akcji promocyjnej odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj