Startuje wielopokoleniowa kampania Zalando „Święta. Zawsze modnie”

Zalando rozpoczyna kampanię 360° „Święta. Zawsze modnie”. Wzruszająca opowieść przedstawia grono ludzi w wieku od noworodków po stulatków, w której ukazana jest cała esencja Świąt – spędzanie czasu z najbliższymi, wzajemna troska a także poczucie wspólnoty, także poprzez uroczysty strój.
O autorze
1 min czytania 2018-11-05

Z okazji nadchodzącej Gwiazdki grupa osób w wieku od 1 do 106 lat zebrała się, aby zaprezentować kampanię „Święta. Zawsze modnie” platformy modowej i lifestyle’owej Zalando. Kampania 360° zwraca uwagę na to, co naprawdę liczy się w Święta: czas z najbliższymi, troska o kochane przez nas osoby i odpowiedni ubiór na wspólne spotkanie. Zalando oferuje z najszerszym asortymentem modowym w Europie świąteczne stylizacje dla każdego – niezależnie od wieku, płci czy stylu.

Reklama rozpoczyna gaworzące dziecko, w tle słychać kolędę bożonarodzeniową „Cicha noc”. Krótki film przedstawia niezwykle zróżnicowaną obsadę złożoną z różnych modeli, wokalistów i ulicznych statystów, z których wszyscy śpiewają we własnych językach: jeden utwór łączący wszystkie głosy. Szeroki asortyment oferowany przez Zalando prezentowany jest przez aktorów ubranych na różne okazje: na przykład w przytulne, ciepłe swetry lub efektowne stylizacje wieczorowe. Spot ukazuje kolejno wszystkich bohaterów chóru – od najmłodszych dzieci po osoby starsze, kończąc na 106-letnim Harrym, który kołysze niemowlę w ramionach.

Kampanię wyreżyserował brytyjski reżyser Jake Nava, znany ze współpracy między innymi z Beyoncé i Adele. Natomiast za produkcję odpowiada amsterdamska agencja kreatywna Wieden+Kennedy. Zdjęcia kampanijne wykonał londyński duet fotograficzny Hill & Aubrey, przedstawiają serię scen znanych z okresu świątecznego.

Sceny nakręcone na potrzeby spotu telewizyjnego, materiału wideo dystrybuowanego w internecie i wersji kinowej są główną osią kampanii digitalowej oraz bazą kreacji reklamowej w druku, outdoorze i w kanałach własnych Zalando. Lokalne aktywacje zainaugurują kampanię na każdym z 17 rynków, na których obecne jest Zalando. Kampania pod hasłem „Święta. Zawsze modnie” ruszy 11 listopada na Zalando.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj