The Season of Good Dog: marka Pedigree stworzyła świąteczną playlistę dla psów

The Season of Good Dog: marka Pedigree stworzyła świąteczną playlistę dla psów
Marka Pedigree w ramach kampanii “The Season of Good Dog” stworzyła świąteczną playlistę składającą się z kolęd dla naszych czworonogów.
O autorze
1 min czytania 2018-11-07

Mimo że do Świąt zostało jeszcze trochę czasu, to codziennie natrafiamy na coraz to więcej reklam, które przypominają nam o tym nadchodzącym okresie. Marka Pedigree ewidentnie poczuła już świątecznego ducha i postanowiła stworzyć playlistę na Spotify dla naszych czworonogów! I wcale nie są to odgłosy szczekania czy wycia psów w rytm muzyki, jak mogą sugerować niektóre tytuły utworów, lecz prawdziwe piosenki wykonywane przez chór.

Playlista jest elementem kampanii marki Pedigree zatytułowanej “The Season of Good Dog”, w ramach której stworzono też serię świątecznych spotów.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Spotify połączyło siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego! Na stronie internetowej schroniska znajdują się psy do adopcji, przy których zaznaczony jest rodzaj muzyki, jaką preferuje dany zwierzak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się