Marka połączyła siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego! Na stronie internetowej schroniska znajdują się psy do adopcji, przy których zaznaczony jest rodzaj muzyki, jaką preferuje dany zwierzak.
Odwiedzający stronę Adoptify możemy zobaczyć Raya buldoga francuskiego, który jest fanem muzyki elektronicznej, Glorie – fankę hip-hopu, czy Moshiego, który kocha operę. Aby „dopasować” psa do muzyki pomysłodawcy akcji włączali różne gatunki muzyczne i obserwowali psa – ten rodzaj, który wywołał u niego najlepszą reakcję, został wybrany do ich wideo.
Zobacz również
PS
Spotify już nie raz nas zaskoczyło. Marka to najlepszy przykład na to, jak nudne statystyki przełożyć na coś niezwykłego. Firma z billboardów zwraca się bezpośrednio do swoich użytkowników, komentując ich najdziwniejsze zachowania w ramach korzystania z serwisu w 2016.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Marcin Dorociński, Fundacja Międzynarodowy w jednym ze spotów zwracali w niej uwagę na konieczność stałej ochrony zdrowia zwierząt. Podkreślają też rolę mądrego wolontariatu na rzecz schronisk.