„Nagraj na bank!” – MediaMarkt reklamuje dyktafony, nawiązując do afery KNF

„Nagraj na bank!” – MediaMarkt reklamuje dyktafony, nawiązując do afery KNF
Sieć MediaMarkt przygotowała promocję dyktafonów „Nagraj na bank!”, w której nawiązuje do afery KNF i rozmów zarejestrowanych przez Leszka Czarneckiego przy pomocy urządzenia kupionego właśnie w salonie MediaMarkt.
O autorze
0 min czytania 2018-11-15

Na fanpage’u i stronie internetowej MediaMarkt można zobaczyć reklamy z hasłem „Nagraj na bank!” promujące „Tanie i niezawodne dyktafony”.

W spotach radiowych Tytus de Zoo, brand hero MediaMarkt, zakłada się z Atomkiem o 40 milionów bananów, że jego dyktafon jest lepszy od szumidła i wszystko nagra na bank.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeżeli Colonel Sanders zostanie burmistrzem to wróci Wtorkowy Kubełek! Tak marka KFC w swoim poście na Facebooku nawiązała do deklaracji wyborczej jednego z kandydatów na burmistrza. Deklaracja KFC jest żartobliwą odpowiedzią na post wyborczy zamieszczony przez jednego z kandydatów na burmistrza. „Czy chcecie restauracji McDonald’s w Sokołowie Podlaskim?” – pyta z plakatu uśmiechnięty kandydat i prosi o opinie. Post kandydata osiągnął ponad pół tysiąca udostępnień w niespełna dobę i okazał się hitem internetu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing