Na fanpage’u i stronie internetowej MediaMarkt można zobaczyć reklamy z hasłem „Nagraj na bank!” promujące „Tanie i niezawodne dyktafony”.
W spotach radiowych Tytus de Zoo, brand hero MediaMarkt, zakłada się z Atomkiem o 40 milionów bananów, że jego dyktafon jest lepszy od szumidła i wszystko nagra na bank.
Zobacz również
PS
Jeżeli Colonel Sanders zostanie burmistrzem to wróci Wtorkowy Kubełek! Tak marka KFC w swoim poście na Facebooku nawiązała do deklaracji wyborczej jednego z kandydatów na burmistrza. Deklaracja KFC jest żartobliwą odpowiedzią na post wyborczy zamieszczony przez jednego z kandydatów na burmistrza. „Czy chcecie restauracji McDonald’s w Sokołowie Podlaskim?” – pyta z plakatu uśmiechnięty kandydat i prosi o opinie. Post kandydata osiągnął ponad pół tysiąca udostępnień w niespełna dobę i okazał się hitem internetu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing