Deklaracja KFC jest żartobliwą odpowiedzią na post wyborczy zamieszczony przez jednego z kandydatów na burmistrza. „Czy chcecie restauracji McDonald’s w Sokołowie Podlaskim?” – pyta z plakatu uśmiechnięty kandydat i prosi o opinie. Post kandydata osiągnął ponad pół tysiąca udostępnień w niespełna dobę i okazał się hitem internetu.
Post KFC również okazał się strzałem w dziesiątkę. Taki Real Time Marketing wzbudził bardzo pozytywny buzz. W zaledwie kilka godzin po publikacji posta osiągnął wynik ponad 400 udostępnień oraz prawie 3 000 like’ów.
Zobacz również
Real Time Marketing, czyli niezgrabnie brzmiący po polsku marketing czasu rzeczywistego, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by wykorzystać duże wydarzenie do zrobienia szumu wokół swojej marki. Tym razem wybiła się w ten sposób sieć KFC.
PS
2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W działaniach real time marketingowych niezastąpiona jest IKEA.