Magia Świąt na wyciągnięcie ręki – rusza zimowa kampania IKEA

Na początku listopada rozpoczęła się świąteczna odsłona kampanii IKEA. W tym roku marka udowadnia, że magia Świąt jest na wyciągnięcie ręki – każdy z nas już teraz z łatwością może stworzyć wyjątkową atmosferę w swoim domu.
O autorze
1 min czytania 2018-11-16

W zimowej komunikacji IKEA chce przypomnieć, że tak naprawdę niewiele trzeba, by świąteczny czas nabrał jeszcze więcej uroku i magii.

– Tegoroczna odsłona kampanii zwraca uwagę na to, że już drobne dodatki mogą stworzyć miejsce, w którym zdystansujemy się od codzienności i będziemy mogli cieszyć się chwilą oraz bajkowym nastrojem. Proponowane rozwiązania IKEA, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę w każdym wnętrzu i sprawiają, że ponownie możemy spojrzeć na świat oczami dziecka – mówi Karolina Skalik, communication leader w IKEA Retail w Polsce.  

Kluczową częścią kampanii jest 30-sekundowy spot, którego bohaterem jest mały chłopiec. Przedstawiona historia udowadnia, że przez przedświąteczny pęd możemy zapomnieć o tym, co wtedy jest najważniejsze. O radości z małych rzeczy przypomina jednak nieograniczona wyobraźnia dziecka. Spot pełen jest kolorów, światła i bajkowych nawiązań, dokładnie tak jak jesienno-zimowe nowości z asortymentu IKEA oraz świąteczna kolekcja VINTER.

Jako IKEA chcemy inspirować Polaków i odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego też zachęcamy do korzystania z funkcjonalnych rozwiązań dla domu, dzięki którym życie naszych najbliższych, może stać się wygodniejsze i piękniejsze, a czasem nawet magiczne – dodaje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w IKEA Retail w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii towarzyszą również spoty produktowe. Marka udowadnia, że wszystko, czego potrzebujemy w te Święta, znajdziemy w IKEA. Dodatkowe aktywności w ramach zimowej kampanii marka przygotowała na grudzień.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV) odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się TANK. Kampanię w digitalu i social mediach całościowo przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję video contentu odpowiada MAKATA. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się