Kampania pod hasłem „Jesteśmy z Polski i jesteśmy z tego dumni” to przykład niestandardowego działania marketingowego wykorzystującego najnowsze zdobycze technologii. Aplikacja Yanosik oprócz swojej podstawowej funkcji ostrzegania, posiada także możliwość wyświetlania reklam w formie banerów. W miniony weekend powierzchnia ta została wykorzystana do kampanii edukacyjnej:
– Podczas długich weekendów odnotowujemy wzrost aktywności użytkowników o ok. 20 proc. To idealny czas na prowadzenie kampanii marketingowych, społecznych czy edukacyjnych. W miniony weekend kierowcom, którzy włączyli aplikację Yanosik wyświetlały się banery z ciekawostkami historycznymi z okresu odzyskania przez Polskę niepodległości. Jesteśmy polską firmą i w ten sposób chcieliśmy uczcić niezwykle ważny dla nas, Polaków dzień – komentuje Magda Zglińska, Yanosik. – Kampania spotkała się z ciepłym odbiorem wśród naszych użytkowników, a banery zostały wyświetlone ponad 10 mln razy – dodaje.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Fakty historyczne zostały przedstawione w formie banerów w oknie zgłaszania na zasadzie ciekawostek „Czy wiesz, że…” oraz nieinwazyjnych banerów w trybie nawigacji.
Kampania trwała od 9 do 12 listopada 2018 r.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing