Kolekcja ubrań Celinununu zachęca rodziców do ubierania swoich dzieci w neutralną płciowo odzież. Na próżno szukać tu np. różowych czy niebieskich ubranek, przeznaczonych tylko dla danej płci. Kolekcja składa się z odzieży z różnymi wzorami oraz napisami, które pasują zarówno do chłopców, jak i dziewczynek.
W ramach promocji Celinununu stworzono spot, w którym występuje kanadyjska piosenkarka. Celine Dion włamuje się do jednego ze szpitali, w którym leżą noworodki poubierane w różowe i niebieskie śpioszki. Artystka rozpyla nad nimi pył, w wyniku czego ubrania dzieci zmieniają się na neutralne płciowo.
Zobacz również
Jak czytamy na stronie marki, kolekcja Celinununu została stworzona po to, by walczyć ze stereotypami i promować równość płci. Tym samym twórcy projektu zachęcają rodziców, by inspirowali swoje dzieci do tego, by odnajdywały własną indywidualność przez ubiór.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.