Curated by British Vogue: Reserved i brytyjski Vogue tworzą kolekcję sylwestrową

Curated by British Vogue: Reserved i brytyjski Vogue tworzą kolekcję sylwestrową
Brytyjski Vogue i marka Reserved pracują wspólnie nad linią party na Sylwestra 18/19. Współpraca utalentowanego teamu projektantów Reserved ze stylistami jednego z najbardziej eksperckich na świecie tytułów w dziedzinie mody już 6 grudnia trafi do sklepu internetowego marki.
O autorze
1 min czytania 2018-11-23

„Curated by British Vogue” to kapsułowa kolekcja Reserved dla kobiet, stanowiąca stylistyczną podróż mocno inspirowaną najgorętszym okresem lat 80-tych ubiegłego wieku i bezpretensjonalnym glamourem „Studio 54”. To kompletna i wyjątkowa kolekcja sylwestrowa. Składa się z dziesięciu elementów, uzupełnionych piętnastoma projektami z kolekcji Reserved Party 2018 wybranymi przez redakcję brytyjskiego Vogue’a.

– Jest nam niezmiernie miło ogłosić pierwszą współpracę przy tworzeniu kolekcji pomiędzy brytyjskim wydaniem Vogue’a a Reserved. Nasza współpraca z Reserved jest źródłem nowych, ekscytujących możliwości, a wyjątkowy charakter tej relacji pozwala redakcji brytyjskiego Vogue’a znaleźć się jeszcze bliżej naszych czytelników. Marka Reserved z sukcesem zaznaczyła już swoją obecność na najważniejszej ulicy brytyjskiej stolicy mody i cieszymy się, że możemy przyczynić się do jej rozwoju w Wielkiej Brytanii i poza nią – mówi Vanessa Kingori, wydawca brytyjskiego Vogue’a.

Zdjęcia kolekcji „Curated by British Vogue” dla Reserved ukażą się w styczniowym wydaniu brytyjskiego Vogue w formie advertorialu, który zapowiada tę wyjątkową współpracę.

Kolekcja już 6 grudnia trafi do sklepu internetowego marki oraz dzień później do wybranych salonów stacjonarnych sieci. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grafikę wykonała ilustratorka Daiana Ruiz. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do swojej jesiennej kampanii marka Reserved zaprosiła polską aktorkę Joannę Kulig i francuską modelkę Jeanne Damas. Pierwszą częścią był spot #ICanBoogie, drugą „Call for dance”, zaś ostatnim rozdziałem „Rendez-vous”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się