W tej odsłonie, w bardzo zmysłowy sposób cover „Yes Sir, I can boogie” dla Reserved śpiewa jedna z gwiazd kampanii, Joanna Kulig. Towarzyszy jej jedynie fortepian w jazzowej aranżacji. Po raz trzeci w historii bierze udział także francuska „it-girl” Jeanne Damas.
Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem a jawą, ukazuje relację bohaterek, w tańcu przypominającym przedwojenne tango. „I Can Boogie” w niespiesznym, nastrojowym wykonaniu Joanny Kulig towarzyszy grze spojrzeń, gestów i niedomówień, jaka rozgrywa się między bohaterkami. Która z nich prowadzi, a która jest prowadzona? Przesłanie? Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostają celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga – obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy.
Zobacz również
„Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna” – tak przybliża przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Stąd podział na trzy części, każda poświęcona innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie – można interpretować na wiele sposobów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poprzednie rozdziały kampanii: