Premiera książki Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić” [patronat]

Premiera książki Piotra Golczyka „Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić” [patronat]
28 listopada odbyła się premiera nietypowego poradnika autorstwa Piotra Golczyka pt. „Jak zbudować efektywny dział marketingu?”. Autor, wykorzystując zdobyte doświadczenie, przybliża w swojej publikacji temat współczesnego marketingu i problemów, przed którymi obecnie on stoi.
O autorze
1 min czytania 2018-12-05

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań znajdziecie odpowiedzi w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.


Zobacz grafikę w większym rozmiarze

Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO – Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A. Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych – Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi – Łukasz Wołek – CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

O autorze:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Piotr Golczyk – przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.

NowyMarketing jest patronem medialnym książki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się