Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy szczególnie chętnie okazujemy sobie miłość i szacunek. Najważniejsze stają się relacje z najbliższymi i pomaganie innym. Aby pomóc wystarczy naprawdę niewiele – drobne gesty. W tym roku, dzięki współpracy Stowarzyszenia mali bracia Ubogich oraz serwisu PizzaPortal.pl każdy z nas ma szansę pomóc starszej samotnej osobie. Platforma stała się bowiem częścią akcji dzięki wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha”.
Na pierwszy rzut oka to zwyczajny lokal na liście portalu, który przygotowuje dania kuchni polskiej. Kiedy jednak przyjrzymy się bliżej, okazuje się, że serwis daje swoim klientom niepowtarzalną szansę, aby pomagać, dzieląc się posiłkiem. Każde zamówienie z tej niecodziennej restauracji to datek na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia, którzy dzięki tej inicjatywie mają szansę spędzić tradycyjny wieczór wigilijny w większym gronie.
Zobacz również
– Święta powinny przywoływać piękne wspomnienia i być wyczekiwane oraz celebrowane w gronie najbliższych sercu osób. W PizzaPortal.pl wierzymy, że wspólne posiłki łączą ludzi i budują niesamowite więzi, dlatego stworzyliśmy bardzo szczególne, ale też proste narzędzie by każdy mógł wesprzeć osoby, które tego potrzebują. Odpowiedzialność każdej firmy powinna wykraczać poza obszar biznesu. Dlatego nie tylko ułatwiamy zamawianie jedzenia na co dzień, ale też w ten wyjątkowy, świąteczny czas umożliwiamy pomaganie innym, angażując się całym zespołem w wigilijną inicjatywę Stowarzyszenia – mówi Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.
Pomaganie z PizzaPortal.pl jest niezwykle proste, a posiłek podarować może każdy, wpłacając datek na kolację dla jednej, dwóch lub trzech osób. Wystarczy odnaleźć w serwisie Restaurację Wigilijną „Cicha” (PizzaPortal.pl/wigilia) i zamówić posiłek, a wsparcie zostanie przekazane na konto Stowarzyszenia za pośrednictwem PayU.
Akcja trwa do 23 grudnia. Wspierana będzie w Internecie, na YouTube, w social mediach blogerów oraz działaniami promocyjnymi w serwisie PizzaPortal.pl. Kreację do akcji i wsparcie komunikacyjne zapewnia agencja BBDO Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing