Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2018 (DMR) jest prestiżowym wydarzeniem, od 8 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.
Pierwszego dnia kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2018, który odbywał się w dniach 4-5 grudnia w Hotelu Warszawianka, podczas Gali Finałowej ogłoszono wyniki i nazwiska zwycięzców 8. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Zobacz również
Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 składająca się z laureatów poprzednich edycji konkursu, ekspertów branżowych oraz przedstawicieli partnerów wydarzenia oceniła zarówno dyrektorów działu marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerów, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych.
Biorąc pod uwagę fakt, że sukces szefa nie jest możliwy bez zgranego zespołu, od 4 lat w Konkursie nagradzane są najlepsze zespoły marketingu w dwóch kategoriach: mały i duży budżet.
W tegorocznej edycji konkursu Kapituła Konkursu oceniała działania i efekty kampanii marketingowych za okres 2017/2018.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z grona kilkudziesięciu zgłoszeń, w wyniku głosowania Kapituła Konkursu wyłoniła zwycięzców i przyznała nagrody w następujących kategoriach:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- 1 nagrodę główną Grand Prix 2018
- 15 nagród głównych,
- 6 nagród specjalnych
- 2 nagrody zespołowe
- 3 wyróżnienia
W tegorocznej 8. edycji konkursu Kapituła Konkursu postanowiła nie przyznać nagród w 3 następujących kategoriach:
- Brand / Product – Lider / Manager
- Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
- Młody Wilk – Odkrycie Roku
Oto lista Laureatów tegorocznej edycji Konkursu:
WYRÓŻNIENIA
Wyróżnienia Kapituły za nieszablone działania i wyjątkową efektywność społeczną dla:
- Michała Białek, Członek Zarządu, Wykop.pl
- Justyna Grzyl, EMEA PR & Communications Manager, PayU
- Zbigniew Ptaszyński, Członek Zarządu, Sendit
- Andrzej Świderski, Założyciel, Euroflorist
Wyróżnienia Organizatora za wysoką efektywność i nieszablonowe działania marketingowe przy niskim budżecie dla:
- Magdaleny Urban, Założycielki URBAN LEGEND
Wyróżnienia Organizatora za nieszablonowe działania Content & Influencer marketing 2018 dla:
- Aleksandry Słowińskiej, Media & PR Manager, CLARINS
KATEGORIE SPECJALNE
Long Time Marketing Excellenece: Marcin Sienkowski, Dyrektor Marketingu, OLX
Launch / Rebranding Roku:
- Monika Jasłowska, Dyrektor ds. zarządzania Markami, POLPHARMA
- Marek Skrętny, Dyrektor Marketingu, BROWAR AMBER
Master of International Marketing: Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu na Europę, GOOGYEAR
Content Marketing / Customer Experience: Magdalena Kicińska, Dyrektor Marketingu, PZU
Master of Digital Marketing: Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu, DOUGLAS
Thinking outside of the box:Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu, WAWEL
KATEGORIE BRANŻOWE
Dom / Wnętrze / Budownictwo / AGD: Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu, ROCKWOOL
Farmacja / Zdrowie: Justyna Skrzypek, Dyrektor Marketingu, ESSILOR OPTICAL LABORATORY
Finanse / Ubezpieczenia: Monika Talaga-Piotrowska, Dyrektor Marketingu, EUROBANK
Instytucje społeczne i organizacje: Wioletta Samborska, Dyrektor Biura Promocji Miasta, Urząd Miasta Wrocław
Uroda / Kosmetyki / Higiena: Przemysław Szymański, Dyrektor Marketingu, DROGERIE NATURA
Edukacja / Kultura / Media / Rozrywka: Maciej Klepacki, Dyrektor Operacyjny Digital, EDIPRESSE Polska
Moda / Produkty luksusowe: Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu, ANSWER
Motoryzacja / Mobility: Michał Szaniecki, Dyrektor Marketingu, VOLKSWAGEN
Napoje / Alkohol: Marek Skrętny, Dyrektor Marketingu, BROWAR Amber
E-Commerce: Marcin Sienkowski, Dyrektor Marketingu, OLX
Produkty żywnościowe: Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu, HOCHLAND
Retail / Handel / Usługi: Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, CARREFOUR
Sport / Hobby / Turystyka: Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor, RAINBOW TOURS
Technologie / Telco / RTV / AGD:
- Karolina Pietz – Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK
- Anna Adrian, Dyrektor Marketingu, FIBARO
B2B / Usługi profesjonalne: Wilhelm Rożewski, Dyrektor Marketingu, VOLVO TRUCKS
KATEGORIE ZESPOŁOWE
Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny do 10 MLN: Lider zespołu Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK
Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny ponad 10 MLN: Lider zespołu Monika Talaga-Piotrowska, Dyrektor Marketingu, EUROBANK
GRAND PRIX 2018: Dorota Natalia Haller, Dyrektor Marketingu, HUAWEI