Cyber Marian jako polski Steve Jobs, a.k.a Stefan Robótka promuje OleOle!

Cyber Marian jako polski Steve Jobs, a.k.a Stefan Robótka promuje OleOle!
W ramach kampanii świątecznej "Taniej Nie Kupisz", Cyber Marian we współpracy z OleOle.pl stworzył film, w którym jako nauczyciel z polskiego technikum Stefan Robótka (polski Steve Jobs) zakłada sklep internetowy i podbija rynek elektroniki użytkowej.
O autorze
0 min czytania 2018-12-10

Stefan Robótka to bohater nowej produkcji Cyber Mariana, dedykowanej kampanii świątecznej OleOle „Taniej Nie Kupisz”.

PS

Marcin Majzner, były prezes CupSell.pl w serii spotów DobreKonsultacje.pl parioduje Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Martin Stankiewicz w ramach współpracy z IKEĄ stworzył zabawny film, opisany jako „Szalona komedia romantyczna o singlu, klopsikach, pewnym ekscentrycznym kliencie i regale, który pomaga zdobyć serce najpiękniejszej kobiety świata”. 15-minutowy film z wciągającą historią ma już ponad 2,4 mln wyświetleń na YouTubie. Jeżeli zastanawialiście się kiedyś, o czym myślą faceci robiąc zakupy w IKEI, koniecznie obejrzyjcie to wideo ;).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się