Ponad 2 miliony wyświetleń zabawnego filmu o wypadzie mężczyzny do IKEI

Ponad 2 miliony wyświetleń zabawnego filmu o wypadzie mężczyzny do IKEI
Wciągająca historią podtrzymana w zabawnej narracji, z elementem brandingu – 15-minutowy film Martina Stankiewicza, stworzony w ramach współpracy z IKEĄ, robi furorę w sieci, o czym świadczy ponad 2 mln wyświetleń.
O autorze
1 min czytania 2018-10-09

Martin Stankiewicz w ramach współpracy z IKEĄ stworzył zabawny film, opisany jako „Szalona komedia romantyczna o singlu, klopsikach, pewnym ekscentrycznym kliencie i regale, który pomaga zdobyć serce najpiękniejszej kobiety świata”. 

15-minutowy film z wciągającą historią ma już ponad 2 mln wyświetleń na YouTubie. Jeżeli zastanawialiście się kiedyś, o czym myślą faceci robiąc zakupy w IKEI, koniecznie obejrzyjcie to wideo ;).

PS

Jeszcze inny polski youtuber nawiązał współpracę z popularną marką w ramach której stworzył specjalny film. Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i podzielił się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Do promocji Nowej Klasy A marki Mercedes-Benz zaangażowano polskich youtuberów: Paulinę Mikułę „Mówiąc Inaczej”, Piotra Latałę „Ziemniaka” i Patryka Brzozowskiego „Kameralnie”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPoland promowali nasz kraj.