Martin Stankiewicz w ramach współpracy z IKEĄ stworzył zabawny film, opisany jako „Szalona komedia romantyczna o singlu, klopsikach, pewnym ekscentrycznym kliencie i regale, który pomaga zdobyć serce najpiękniejszej kobiety świata”.
15-minutowy film z wciągającą historią ma już ponad 2 mln wyświetleń na YouTubie. Jeżeli zastanawialiście się kiedyś, o czym myślą faceci robiąc zakupy w IKEI, koniecznie obejrzyjcie to wideo ;).
Zobacz również
PS
Jeszcze inny polski youtuber nawiązał współpracę z popularną marką w ramach której stworzył specjalny film. Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i podzielił się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.
Do promocji Nowej Klasy A marki Mercedes-Benz zaangażowano polskich youtuberów: Paulinę Mikułę „Mówiąc Inaczej”, Piotra Latałę „Ziemniaka” i Patryka Brzozowskiego „Kameralnie”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z całego świata, by w ramach akcji #VisitPoland promowali nasz kraj.