Francuski oddział agencji reklamowej We Are Social ogłosił na swoim Instagramie wyjątkowy konkurs skierowany zarówno do fanów tatuaży, jak i mediów społecznościowych. Jedna osoba ma szansę wygrać nietypowy tatuaż nawiązujący do symboli wybranych platform społecznościowych – m.in. Instagrama, Facebooka czy Snapchata.
Zadanie jest bardzo proste – wystarczy pod zdjęciem wybranego przez siebie tatuażu, zamieszczonego na profilu agencji na Instagramie, zostawić w komentarzu hashtag #wearetattoo. Następnie firma wybierze jedną osobę, która otrzyma kupon na zrobienie tatuażu w paryskim studio The Golden Rabbit Tattoo.
Zobacz również
Konkurs trwa do 31 grudnia br., zaś zwycięzca zostanie wylosowany 2 stycznia 2019 roku.
Niestety konkurs skierowany jest wyłącznie dla mieszkańców Francji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poniżej wybrane przykłady tatuaży:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Rosyjski oddział Domino’s Pizza przeprowadził akcję, w której za zrobienie tatuażu z logo marki oferował klientom sto sztuk pizzy rocznie przez sto lat.
PS2
Niektóre osoby tatuują sobie imię ukochanej osoby. Gorzej, jeśli nagle dojdzie do rozstania i przyjdzie nam nosić na ciele imię byłego partnera. Brazylijczycy znaleźli sposób, jak zatrzeć nieprzyjemne uczucie związane z noszeniem imienia byłego na ramieniu, jednocześnie pomagając.
PS3
Zdaniem socjologa z Akademii Leona Koźmińskiego, ludzie powoli odchodzą od mody na bycie aktywnym w mediach społecznościowych; zaczyna się moda wręcz przeciwna: na niekorzystanie z tych serwisów.