Ideą projektu #PASSIONFORLIFE jest zachęcanie osób do przezwyciężanie swoich barier. 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki, opowiedziało na łamach kalendarza swoje historie, aby zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowite historie.
– Cieszymy się, że kolejny raz możemy zaangażować się w charytatywną akcję i wesprzeć potrzebujących, których historie poruszyły nasze serca. W poprzednim roku całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza ściennego został przekazany na rzecz Fundacji Zaczytani, która tworzy biblioteki w szpitalach i hospicjach dziecięcych oraz w domach dziecka. W tym roku jest to Fundacja DKMS i wspieranie rejestracji potencjalnych dawców szpiku. Razem z marką Schwarzkopf Professional wspieramy czynnie lokalne akcje angażując w nie naszych pracowników i partnerów. Wierzymy, że razem możemy zrobić wiele dobrego i wnieść radość w niejedno serce – powiedzieli Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek, bohaterowie kalendarza, a przede wszystkim pomysłodawcy projektu #Passionforlife.
Zobacz również
W projekcie wzięły udział osoby z różnych dziedzin oraz o różnych zainteresowaniach. To co było kluczowe przy wyborze wszystkich bohaterów, to ogromne zaangażowanie i odwaga do realizacji swoich marzeń oraz praca nad przezwyciężaniem swoich barier.
Bohaterami kalendarza są:
- Piotr Bratosiewicz – podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”.
- Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkiej atletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej.
- Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”.
- Agnieszka Rosa – ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains.
- Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek – mistrzowie fryzjerstwa, założyciele. marki MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy.
- Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy.
- Anna Halarewicz – jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce.
- Agata Tanter – wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info.
- Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf.
- Kasia Kryst – założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST.
- Ewelina Fabisiak – założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE.
- KAMP! – jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce.
– #Passionforlife to fantastyczna inicjatywa i szczytny cel – więcej szans na życie dla chorych na nowotwory krwi. Cieszymy się, że możemy współpracować z markami odpowiedzialnymi społecznie, jak Miłek Design i Schwarzkopf Professional oraz dwunastką bohaterów tego charytatywnego projektu, których pasja do działania, wytrwałość w dążeniu do celu i chęć pomocy innym inspirują do spełniania marzeń. Dochód ze sprzedaży kalendarza wesprze działalność naszej fundacji i rejestrację potencjalnych dawców szpiku. Mamy nadzieję, że dzięki temu będziemy w stanie spełnić wszystkie marzenia chorych o znalezieniu genetycznego bliźniaka – mówi Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowy Fundacji DKMS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerami strategicznymi projektu jest marka Milek Design, za którą stoją 3 kultowe salony w Warszawie oraz marka Schwarzkopf Professional. Obie marki łączy pasja do włosów, którą chcą dzielić się z innymi, a wyróżnia profesjonalne podejście do klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem kalendarza jest Monika Baczewska-Alexandropoulou, założycielka LoveSimple creations studio. Za kreację całego projektu oraz jego koordynację odpowiada agencja Pani od PR-u.
Kalendarz jest dostępny we wszystkich salonach Milek Design w Warszawie oraz na stronie. 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestrację potencjalnych dawców szpiku.