Do tej pory na kanale Abstrachuje.tv pojawiło się ponad 200 filmów.
– To fantastyczna sprawa, pamiętam naszą radość przy pierwszym milionie, ale miliard to prawdziwy kosmos. Cały YouTube rośnie, a my razem z nim. Przyszłość wideo należy zdecydowanie do Internetu – powiedział Robert Pasut, jeden z założycieli Abstrachuje.tv. – Mnie wciąż dziwi fakt, że wytrzymujemy ze sobą już sześć lat i ciągle się nakręcamy, ciągle mamy setki pomysłów, których jeszcze nie wykorzystaliśmy – dodał Czarek Jóźwik. – Może to truizm, ale nigdy nie osiągnęlibyśmy tego wyniku bez fantastycznej pracy naszego zespołu. Dziękuję też oczywiście naszym widzom, którzy są /z nami od lat, ale również tym, którzy stali się nimi niedawno – podkreślił Rafał Masny.
Zobacz również
Kanał Abstrachuje.tv został założony przez Roberta Pasuta, Czarka Jóźwika i Rafała Masnego w 2012 roku. Ich pierwszy film, zatytułowany „Co mówią: GIMBUSY” był wielkim sukcesem od samego początku, osiągając poziom 300 tys. wyświetleń w ciągu czterech dni od publikacji. Na przestrzeni lat kolejne filmy przebijały ten wynik. Obecnie „Co mówią: GIMBUSY” nie tylko osiągnął niemal osiem milionów wyświetleń, ale doczekał się także czterech kontynuacji.
Z kolei najpopularniejszy w historii film Abstrachuje.tv – „Świat bez Internetu” – w ciągu czterech lat od publikacji osiągnął ponad 14 milionów wyświetleń. Poziom ponad 10 milionów osiągnęły również takie filmiki, jak „Czego NIE robić: w PKP” (11 mln), „Czemu NIE warto być: ZAROŚNIĘTYM” (10 mln) oraz „Co myśli: KAŻDY Z NAS (W SZKOLE)”. Każdy odcinek Abstrachuje.tv średnio jest wyświetlany 4 504 504 razy.
Abstrachuje.tv to czołowy kanał należący do ABSTRA – największego polskiego niezależnego producenta treści rozrywkowych i popularnonaukowych na YouTube. Firma została założona przez twórców kanału Abstrachuje.tv w 2016 roku. Aktualnie do portfolio ABSTRA należy 13 kanałów, m.in. Abstrachuje.tv, Beksy, Dla Pieniędzy, Do Roboty, W Karolach Głównych i Maksymalnie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing