Ambasadorami akcji zostali Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach online i offline.
W najnowszej kampanii Związek „Polskie Mięso” chce zachęcić Polaków, aby nie tylko cieszyli się walorami smakowymi drobiu i wieprzowiny, ale mieli także szansę na zaktualizowanie swojej wiedzy na temat mięsa, jego wartości odżywczych i kalorycznych. Polskie mięso jest jednym z najlepszych na świecie pod względem jakościowym. Co za tym idzie, Polska jest nr 1 pod względem eksportu mięsa w Europie.
Zobacz również
– Kampania „Marka Polskie Mięso” to przede wszystkim walka ze stereotypami oraz podniesienie świadomości społeczeństwa na temat roli mięsa w diecie człowieka. Edukacja konsumenta ma na celu pokazanie jak wysoki poziom prezentuje obecnie produkcja mięsa drobiowego oraz wieprzowego, jak ważna jest jego rola w zbilansowanej diecie, a także prawidłowej pracy organizmu. Na „tak” dla polskiego mięsa przemawia nie tylko jego jakość i smak, ale przede wszystkim twarde dane: wzrost konsumpcji i idący za nim wzrost sprzedaży zarówno na rynku polskim jak i poza granicami naszego kraju. Najważniejszym celem jest jednak dla nas uświadomienie konsumentom, dlaczego warto wybierać polskie mięso – komentuje Witold Choiński, prezes zarządu Związku „Polskie Mięso”.
W ramach kampanii odbędą się spotkania informacyjno-promocyjne, podczas których gospodarzami będą m.in. ambasadorzy kampanii: Beata Śniechowska, szefowa kuchni, restauratorka, zwyciężczyni drugiej edycji programu MasterChef i Tomasz Czajkowski, twórca kulinarny, autor bloga Magiczny Składnik.
Kampania będzie miała swoją odsłonę również w kanale digital, gdzie jej główną osią będzie wideo content z hasłem przewodnim – Białe czy czerwone? Działania będą prowadzone na Facebooku, Instagramie oraz YouTubei. Z kolei w TV i prasie działania obejmą product placement. Ambasadorzy akcji będą także obecni w programach śniadaniowych stacji TVN i Polsat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kompleksowe przygotowanie kampanii „Marka Polskie Mięso” odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F), która realizuje cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony WWW kampanii oraz lokowania produktów w TV i prasie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cała akcja potrwa do 30 kwietnia 2019 r. Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.