Nawet jeżeli nadal mentalnie dzielisz świat na ten w sieci i poza nią – jesteś Homo Digital.
Marketing to wyprzedzanie Homo Digital, kreowanie jego zachowań lub zrozumienie jego potrzeb tu i teraz oraz wyjście im naprzeciw. Niebranie pod uwagę postępu technologicznego, nie korzystanie z wiedzy, która mówi o odbiorcach z perspektywy aktualnego etapu rozwoju technologicznego jest ogromną stratą i świadczy o niezrozumieniu otaczającego nas świata.
Zobacz również
White Paper został przygotowany z myślą o marketerach, dziennikarzach, blogerach oraz wszystkich osobach zainteresowanych tematyką łączenia świata digital, nowych technologii oraz offline’u, np. eventów. Pokazuje, jak głęboko interactive wchodzi w sferę naszego normalnego życia czy postrzeganie marek, dzięki którym definiujemy siebie i określamy naszą osobowość.
W opracowaniu wzięli udział specjaliści z Lemon Sky: Michał Szczerba – Strategist, Katarzyna Szostakowska – Head of Offline Marketing oraz Przemek Pawlak, Concept Director. Każdy z nich porusza inny aspekt sprawy: od strategii przez proces realizacji po skuteczną egzekucję projektu czy pomysłu.
White Paper to także informacja o tym, jak wygląda ewolucja użytkowników w postrzeganiu nowych technologii, od których zależy przyszłość. Dokąd zmierzają trendy? Co jesteśmy w stanie zrobić już dzisiaj?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
HCI/UX White Paper można pobrać ze strony www.lemonsky.pl/white-paper. Jest dostępny także w wersji na iPada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem publikacji.