Ile razy zdarzyło się, że spodobał nam się wybrany element garderoby na jakimś zdjęciu, lecz kompletnie nie wiedzieliśmy jakiej marki jest owa rzecz, lub gdzie można ją znaleźć. Marks & Spencer z pewnością wie o czym mowa, bo wprowadził nową usługę „Style Finder”, która na podstawie zdjęcia wyszuka nam dany produkt.
Jak to działa w praktyce? Wystarczy, że wejdziemy na mobilną wersję strony internetowej marki i wgramy zdjęcie dowolnego stroju, który nam się podoba. System „Style Finder”, wykorzystując sztuczną inteligencję, w zaledwie kilka sekund przefiltruje cały dostępny asortyment na stronie i wybierze te ubrania, które najbliżej odpowiadają tym przedstawionym na zdjęciu. Co więcej, każda osoba może wybrać dodatkowe filtry, tak aby wyszukane produkty odpowiadały osobistym preferencjom co do ceny, koloru, rozmiaru itp.
Zobacz również
PS
Marks & Spencer stworzył kolekcję na sezon jesień-zima 2018/2019, zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci. Odzież z kolekcji posiadaja dodatkowe udogodnienia ułatwiające jej zakładanie i ściąganie, tak aby odpowiadała na potrzeby dzieci poruszających się o kulach, wózku inwalidzkim czy też dzieci z porażeniem mózgowym.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pod koniec października 2018 roku Zalando wdrożyło Algorytmicznego Asystenta Mody (ang. Algorithmic Fashion Companion – w skrócie AFC), aby inspirować klientów personalizowanymi poradami dotyczącymi stroju – program posiadający już odpowiednią wiedzę sugeruje produkty na podstawie wcześniejszych zakupów klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing