Stocznia Gdańska na ubraniach Reserved

Stocznia Gdańska na ubraniach Reserved
LPP wprowadza do swojej flagowej marki kolejną odsłonę limitowanej kolekcji RE ART tworzonej we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. Motywem przewodnim tegorocznej edycji projektu jest Stocznia Gdańska, której zdjęcia oraz ilustracje można odnaleźć na bluzach czy T-shirtach Reserved.
O autorze
1 min czytania 2019-01-31

W limitowanej kolekcji odzieży damskiej RE ART dostępnych jest 9 produktów – bluz i T-shirtów prezentujących twórczość polskich artystów. Jeszcze w tym roku w sprzedaży pojawią się kolejne ubrania inspirowane sztuką młodych twórców. Każdy produkt z kolekcji opatrzony jest dedykowaną metką z informacją o autorze grafiki czy fotografii zaprezentowanej na odzieży. 

Polski producent odzieży od 25 lat ma swoją siedzibę w Gdańsku. Zarówno tam, jak i w Warszawie, mieszczą się biura projektowe firmy, gdzie powstają kolekcje marki Reserved.

– Kolekcja RE ART to przykład łączenia ubrań ze sztuką grafiki, malarstwa i fotografii. W ten sposób chcemy promować polskich artystów, a jednocześnie podkreślić, że historia naszej firmy i poczucie estetyki są nierozerwalnie związane z miejscem, gdzie powstają nasze projekty. Cieszymy się, że nasze najbliższe otoczenie dostarcza tak wiele inspiracji do pracy twórczej i że moda może odzwierciedlać to, skąd jesteśmy i z czego jesteśmy dumni – komentuje Anna Radzikowska, dyrektor departamentu damskiego Reserved w LPP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcję RE ART współtworzyli m.in. Michał Szlaga, autor fotografii w oryginalny sposób obrazujących Stocznię Gdańską oraz Agnieszka Nagórska, której obrazy i grafiki przedstawiające stoczniowe żurawie łączą w sobie siłę realistycznego przekazu z nutą ciekawej kolorystyki. W projekcie uczestniczyła również Edyta Draus, która przyznaje że największym źródłem inspiracji w tworzeniu grafik jest dla niej codzienność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tegoroczna edycja jest już drugą odsłoną projektu RE ART. W ubiegłym roku do współpracy przy tworzeniu limitowanej kolekcji T-shirtów zaproszono polskie ilustratorki: Lubek, Joannę Gębal, Annę Rudak, Magdę Wolną i Dobre Sztuki. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Polska artystka Barrakuz zaprojektowała nową kampanię dla marki Reserved, stworzoną z myślą o nadchodzących walentynkach. W projektach zostały użyte ręcznie wykonywane laurki miłosne z końca XIX w oraz elementy paryskich rzeźb.

PS2

Reserved i brytyjski Vogue stworzyli wspólnie kolekcję sylwestrową. Linia oddawała klimat słynnego nowojorskiego klubu nocnego Studio 54 i utrzymana jest w stylu glamour lat 70.