W poniedziałek 28 stycznia ruszyła kampania #Reservedforlove marki Reserved, którą zaprojektowała Beata Śliwińska Barrakuz z myślą o tegorocznych walentynkach.
Projekt zawiera key visual: zestaw obrazów, które w graficzny sposób pokazują kolekcję bielizny i akcesoriów dla niej oraz ruchome obrazki towarzyszące kampanii, które zaanimował Bartek Szadurski.
Zobacz również
Projekt z zamysłu miał odbiegać od sztampowego podejścia do tego święta, a cała uwaga zostaje skupiona na eteryczności, bliskości i wysublimowanym charakterze kolaży przestrzennych. W projektach zostały użyte ręcznie wykonywane laurki miłosne z końca XIX w. Część akcesoriów sfotografowano z elementami paryskich rzeźb.
Jest to już druga wizualna współpraca Beaty z marką Reserved. Wcześniej artystka nadzorowała od strony kreatywnej projekt prezentownika marki Reserved w grudniu 2018 roku.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kolekcja sylwestrowa Reserved została stworzona we współpracy ze stylistami brytyjskiego Vogue’a. Linia oddawała klimat słynnego nowojorskiego klubu nocnego Studio 54 i utrzymana jest w stylu glamour lat 70.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Barrakuz zaprojektowała wystrój sklepu Sizeer w CH Posnania – w salonie pojawiły się charakterystyczne dla artystki kolaże, tym razem ze zdjęciami obuwia wybranych marek.
PS3
Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.