Medicine promuje kolekcję Street Art za pomocą murali

Medicine promuje kolekcję Street Art za pomocą murali
Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2018-09-17

Marka modowa Medicine Everyday Therapy zaprezentowała swoją limitowaną jesienną kolekcję Street Art, stworzoną we współpracy z dwiema polskimi artystkami – Natalią Rak, absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, od kilku lat podróżującą i malującą murale na całym świecie, oraz Beatą Śliwińską Barrakuz, z wykształcenia architekt krajobrazu, z zamiłowania i zawodu visual designerka i ilustratorka, głównie opierająca swoje prace na technice kolażu.

W ramach promocji kolekcji odzieży artystki stworzyły murale w Krakowie i Warszawie. „Black Pearl” autorstwa Natalii Rak zdobi kamienicę przy ulicy Karmelickiej w Krakowie, zaś w centrum Warszawy, przy Alei Jana Pawła II, nie sposób przejść obojętnie obok muralu „Mona Lisa’s Smile” Beaty Śliwińskiej Barrakuz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.

PS2

Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS3 

W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.

PS4

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.