fot. Grupa Stonewall
Bohaterki serialu przygotowały specjalny spot, w którym pozdrawiają Poznań:
Zobacz również
W centrum miasta powstał ogromny tęczowy mural:
Pozdrowienia ukazały się także na fanpage’u serialu:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stolica Wielkopolski pełna jest tęczowych symboli – tęczowe chorągiewki pojawiły się m.in. na poznańskich tramwajach. Zostały jednak szybko zdjęte z powodu „negatywnych komentarzy”.
Piekarnia Bajgle Króla Jana przygotowała tęczowe bajgle:
PS Ben & Jerry’s reaktywuje na placu Zbawiciela tęczę nie do podpalenia
Z inicjatywy marki lodów Ben & Jerry’s, na kilka godzin przed Paradą Równości w Warszawie (9 czerwca 2018r.), uniwersalnym symbolem miasta stała się tęcza nie do podpalenia – w postaci wodno-świetlnego hologramu, tej samej wielkości, co dawna kwiatowa instalacja.
PS2 Orange is the new black: Besos kochani
W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix stworzył spot z udziałem Magdy Gessler, oceniającej więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu: Orange is the new black: Magda Gessler ocenia więzienną kuchnię Reznikov
PS3 IKEA: Taśtaj klunkry obok. Tej!
„Fertig na szpil”, „ból wyciepany na hasiok”, „Taśtaj klunkry obok. Tej!”, „Pofyrlane owoce”, „Ach, tyn klang” – marketerzy starają się coraz mocniej personalizować przekazy reklamowe. Coraz więcej marek rezygnuje z jednolitej komunikacji na rzecz segmentacji geograficznej. W poznańskim sklepie IKEA można znaleźć instrukcje w lokalnej gwarze.