TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Orange is part of the rainbow, tej – Netflix partnerem Marszu Równości w Poznaniu

Orange is part of the rainbow, tej – Netflix partnerem Marszu Równości w Poznaniu
Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu "Orange Is the New Black".
O autorze
1 min czytania 2018-08-11

fot. Grupa Stonewall

Bohaterki serialu przygotowały specjalny spot, w którym pozdrawiają Poznań:

W centrum miasta powstał ogromny tęczowy mural:

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozdrowienia ukazały się także na fanpage’u serialu:

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stolica Wielkopolski pełna jest tęczowych symboli – tęczowe chorągiewki pojawiły się m.in. na poznańskich tramwajach. Zostały jednak szybko zdjęte z powodu „negatywnych komentarzy”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Piekarnia Bajgle Króla Jana przygotowała tęczowe bajgle:

PS Ben & Jerry’s reaktywuje na placu Zbawiciela tęczę nie do podpalenia

Z inicjatywy marki lodów Ben & Jerry’s, na kilka godzin przed Paradą Równości w Warszawie (9 czerwca 2018r.), uniwersalnym symbolem miasta stała się tęcza nie do podpalenia – w postaci wodno-świetlnego hologramu, tej samej wielkości, co dawna kwiatowa instalacja. 

PS2 Orange is the new black: Besos kochani

W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix stworzył spot z udziałem Magdy Gessler, oceniającej więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu: Orange is the new black: Magda Gessler ocenia więzienną kuchnię Reznikov

PS3 IKEA: Taśtaj klunkry obok. Tej!

„Fertig na szpil”, „ból wyciepany na hasiok”, „Taśtaj klunkry obok. Tej!”, „Pofyrlane owoce”, „Ach, tyn klang” – marketerzy starają się coraz mocniej personalizować przekazy reklamowe. Coraz więcej marek rezygnuje z jednolitej komunikacji na rzecz segmentacji geograficznej. W poznańskim sklepie IKEA można znaleźć instrukcje w lokalnej gwarze.