SMS-y mogą pokonać raka – Fundacja Onkologiczna Alivia zachęca do wsparcia chorych

Problem leczenia raka staje się coraz bardziej powszechny w Polsce – co czwarty z nas zachoruje na nowotwór, niemal każdy spotka się z tą chorobą wśród bliskich i przyjaciół. 4 lutego, w Światowy Dzień Walki z Rakiem, ruszyła kampania „SMS-y mogą pokonać raka”.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

– Nowa kampania ma zachęcić wszystkich do dostrzeżenia społecznego problemu, którym jest rosnąca liczba pacjentów z chorobami nowotworowymi, również w ich najbliższym otoczeniu. W komunikacji podkreślone zostało znaczenie zaangażowania osób zdrowych w poprawę sytuacji chorych. Choroba nowotworowa budzi lęk u każdego, jednak wsparcie pozwala przekształcić strach w determinację i odwagę i w ten sposób pomóc w walce z chorobą – mówi Agata Polińska, pacjentka, Wiceprezes Fundacji Onkologicznej Alivia i dodaje – Solidarność można wyrazić w prosty sposób, wysyłając SMS i dowiadując się jak można wesprzeć chorych. Kampania zachęca, by osoby zdrowe solidarnie z pacjentami stanęły do walki z rakiem.

Kampania została zrealizowana pro bono przez Ogilvy dla Fundacji Onkologicznej Alivia. Twórcą modelu postaci raka jest studio Platige Images, spot reżyserował Aliaksandr Sasha Kanavalau, a produkcję i postropodukcję przygotowały studia: Film Fiction, Orka oraz Cafe Ole. Muzyka „Purity od Silence” autorstwa  Christian Reindl, Alina Paulsen, w wykonaniu  Christian Reindl, Ruuth & Lucie Paradis. 

Fundacja Onkologiczna Alivia niesie pomoc chorym na raka w Polsce już od 2010 roku.  Fundacja daje chorym konkretne narzędzia do walki z rakiem i podpowiada sposoby ułatwiające dotarcie do informacji. Pomaga im gromadzić środki na nierefundowane przez NFZ leki, badania diagnostyczne, konsultacje medyczne, sprzęt ortopedyczny i środki opatrunkowe. Więcej informacji: www.alivia.org.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj