Zastanawialiście się kiedyś, ile czasu influencerzy spędzają na zrobieniu zdjęcia dania w restauracji, zanim faktycznie je zjedzą? Albo ile czasu potrzeba do ściągnięcia z siebie tych wszystkich fikuśnych ciuszków?
W swojej najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2019 Diesel zaprosił kilku influencerów, takich jak Jennifer Grace (@thenativefox), Kristen Crawley (@kristennoelcrawley), bliźniaczki Amiyama(@amixxamiaya i @ayaxxamiaya), Elias Riadi (@eliasriadi) oraz Bloody Osiris (@bloodyosiris) i postanowił pokazać w ironiczny sposób, jak wygląda ich codzienne życie. Tym samym brand przekonuje, że to o wiele prostsze i przyjemniejsze, gdy jesteśmy zwykłymi obserwatorami.
Zobacz również
PS
Które kampanie influencer marketingowe okazały się najciekawsze w 2018 r.? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed influencer marketingiem w 2019 roku?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.
PS3
Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.