Be A Follower – ironiczna kampania marki Diesel o influencerach

Be A Follower – ironiczna kampania marki Diesel o influencerach
W swojej najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2019, marka Diesel w ironiczny sposób przedstawia influencerów i przekonuje, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”.
O autorze
1 min czytania 2019-02-08

Zastanawialiście się kiedyś, ile czasu influencerzy spędzają na zrobieniu zdjęcia dania w restauracji, zanim faktycznie je zjedzą? Albo ile czasu potrzeba do ściągnięcia z siebie tych wszystkich fikuśnych ciuszków?

W swojej najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2019 Diesel zaprosił kilku influencerów, takich jak Jennifer Grace (@thenativefox), Kristen Crawley (@kristennoelcrawley), bliźniaczki Amiyama(@amixxamiaya i @ayaxxamiaya), Elias Riadi (@eliasriadi) oraz Bloody Osiris (@bloodyosiris) i postanowił pokazać w ironiczny sposób, jak wygląda ich codzienne życie. Tym samym brand przekonuje, że to o wiele prostsze i przyjemniejsze, gdy jesteśmy zwykłymi obserwatorami.



PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Które kampanie influencer marketingowe okazały się najciekawsze w 2018 r.? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed influencer marketingiem w 2019 roku?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.