„Dotychczasowy wizerunek dał nam niespotykaną rozpoznawalność. Jednak postanowiliśmy odesłać nasze babcie, choć bardzo się z nimi zżyliśmy, na zasłużony wypoczynek.” mówi Bartłomiej Wyszyński, wiceprezes Artegence. „Odbiór poprzedniej strony był znakomity, ale trzeba iść do przodu i otworzyć się na jeszcze nowsze technologie.”
Zobacz również
Nowa strona Artegence stworzona jest w technologii responsive design, dzięki czemu automatycznie dostosowuje sposób wyświetlania treści do urządzenia, na którym jest przeglądana – czy to na smartfonie, komputerze, czy tablecie. Poza standardowym przeglądaniem kompetencji, portoflio i nagród, prace można przejrzeć i „ocenić” sterując websitem za pomocą smartfona.
„Chcieliśmy, żeby użytkownicy mogli się trochę naszą stroną pobawić. Dzięki połączeniu websitu ze smartfonem można więc bardzo dosłownie przekazać nam, co myśli się o naszych pracach. Wystarczy wziąć smartfona i… zacząć rzucać. Nie smartfonem, oczywiście, ale – żeby za dużo nie ujawniać – „opinią”. Naprawdę zachęcam do skorzystania z tej funkcji.” – dodaje Wyszyński.
Artegence to agencja kreatywna full service, specjalizująca się w kompleksowej realizacji projektów marketingowych we wszystkich kanałach komunikacji, gdzie wiodącą rolę pełnią media interaktywne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Witryna dostępna jest pod adresem www.artegence.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing