To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie – rusza nowa kampania Fundacji DKMS

To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie – to myśl przewodnia nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS. Ogólnopolskie działania komunikacyjne Fundacji obejmą swoim zasięgiem wszystkie kanały – TV, radio, internet, social media i OOH. Kampania wystartowała z początkiem bieżącego tygodnia.
O autorze
1 min czytania 2019-02-12

Statystyki są zatrważające – co godzinę ktoś w Polsce dowiaduje się, że ma białaczkę. Mimo rozwoju medycyny i świadomości społecznej, wciąż wielu chorych nie znajduje swojego tzw. bliźniaka genetycznego. Jak zwiększyć zatem liczbę zarejestrowanych dawców? Jak dotrzeć do młodych ludzi? Przed takimi wyzwaniami stanęli twórcy kampanii. W poszukiwaniu inspiracji postawili na solidne, wielomiesięczne zgłębienie tematu.

Zostanie dawcą to niesamowite uczucie – dzięki czemuś, co każdy z nas nosi w sobie, możemy dać nadzieję nie tylko na zdrowie, ale i na życie. Ta świadomość USKRZYDLA. I właśnie to uczucie stało się motorem całej kampanii. By przekaz był w pełni zrozumiały i łatwy do identyfikacji, nabrał on realnego kształtu w postaci symbolu skrzydeł. Znak ten, jako motyw przewodni, pojawia się we wszystkich materiałach dedykowanych działaniom.

Nowa odsłona komunikacji Fundacji DKMS to także zmiana optyki i myślenia o zagadnieniu dawstwa oraz rejestracji w bazie. To przeniesienie akcentu z trudnych, pełnych współczucia historii chorych na dobre emocje, uśmiech i radość z możliwości podarowania komuś najcenniejszego daru.

Za strategię, koncepcję oraz pełną realizację, w tym spot, odpowiada H2O Creative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing