Na potrzeby raportu zbadano postrzeganie każdej z firm kurierskich zarówno w portalach, jak i w social media. Specjaliści Newspoint sprawdzili również, jak w przeciągu roku zmieniała się liczba informacji obrazująca zainteresowanie daną marką. W sumie przeanalizowano ponad 51 000 wpisów w social mediach i portalach dotyczących dziesięciu firm kurierskich. Analiza wykazała, że w mediach społecznościowych najczęściej rozmawiano o UPS (18771 postów). Z kolei najwięcej wpisów na portalach dotyczyło TNT (2381).
W social media dyskusja na temat firm kurierskich najżywiej toczyła się w listopadzie (5496 opinii) oraz w grudniu (4674), zaś najwięcej informacji na portalach pojawiło się w maju (1111 wpisów) i październiku (1011).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]