„Casa De Carne” to krótkometrażowy film autorstwa Dustina Browna, który w 2018 roku zdobył statuetkę Tarshis Short Film Awards. W materiale pokazano fikcyjną restaurację, w której klienci sami muszą zabić zwierzę, zanim trafi ono na ich talerze.
Jak tłumaczy sam twórca filmu, jego celem było pokazanie cierpienia przez jakie przechodzą zwierzęta na rzecz branży spożywczej i gastronomicznej. Tym samym Brown chciał zmusić społeczeństwo do refleksji nad swoimi wyborami żywieniowymi.
Zobacz również
-
„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Film został zrealizowany we współpracy z amerykańską organizacją Last Chance for Animals.
PS
Na początku stycznia br. w sieci wegetariańskich restauracji Krowarzywa ruszyła kampania „Ty syty i krowa żywa”. Akcja ma promować pyszny smak miesiąca − #BezJurex. Krowarzywa przekaże 10% ze sprzedaży burgera na rzecz Fundacji Zwierzęca Polana, której podopieczny był inspiracją do powstania nazwy.
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
Słuchaj podcastu NowyMarketing