Diesel nagradza followersów w kontynuacji kampanii „Be A Follower”

Diesel nagradza followersów w kontynuacji kampanii „Be A Follower”
Swoją kampanią „Be A Follower”, marka Diesel pokazuje, że życie jest lepsze, gdy jest się followersem i zamierza nagradzać wszystkich tych, którzy nie są influencerami.
O autorze
1 min czytania 2019-02-22

Na początku lutego br. pisaliśmy o nowej, ironicznej kampanii marki Diesel, która pokazywała, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”. Teraz brand idzie o krok dalej i w ramach kontynuacji swojego projektu, zamierza nagradzać tzw. obserwujących.

Za utworzenie konta na stronie marki Diesel, followers nie tylko otrzymuje zniżkę na pierwsze zakupy, ale również dostaje do swojej dyspozycji unikalny kod, który może przekazywać innym. Za każdym razem, gdy dana osoba zrobi zakupy na stronie brandu używając owego kodu, followers otrzymuje kolejne zniżki na swoje zakupy. Im więcej osób skorzysta ze specjalnego kodu, tym jego właściciel będzie mieć większą zniżkę. Proste 😉

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Które kampanie influencer marketingowe okazały się najciekawsze w 2018 r.? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed influencer marketingiem w 2019 roku?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Mediolańska restauracja This Is Not a Sushibar wpadła na pomysł nietypowej promocji z okazji otwarcia nowego lokalu – za danie można było zapłacić followersami z Instagrama.