Droga do perfekcji potrafi zabrać dużo czasu, ale nie z marką Bosch. Bosch tworzy urządzenia tak, by ułatwiać życie swoim użytkownikom i by mogli cieszyć się ważnymi momentami w gronie najbliższych.
Z nowego spotu reklamowego dla zmywarek (w TV od dziś – 4 marca) dowiemy się, że zmywając ręcznie tracimy cenny czas, nawet godzinę dziennie. W skali roku to aż dwa tygodnie. Przez ten czas można wiele zrobić. Na przykład?
Zobacz również
Bosch we współpracy z marką Finish zachęca do odbycia „konkursowej” podróży, którą moglibyśmy zrealizować w czasie zaoszczędzonym dzięki zmywarce. Zwycięzca konkursu będzie mógł odjechać w nią nowym mercedesem GLA. Konkurs trwa od 15 lutego do 22 kwietnia 2019 roku. Skierowany jest do wszystkich, którzy w czasie akcji kupią zmywarkę marki Bosch. By wygrać wymarzony samochód wystarczy odwiedzić stronę producenta, zarejestrować zakup za pośrednictwem formularza i przesłać odpowiedź na pytanie konkursowe: W jaką podróż wybrałbyś się w zaoszczędzonym dzięki zmywarce czasie?
O konkursie dowiemy się m.in. z telewizji. Nowa reklama komunikująca perfekcyjne efekty zmywania i oszczędność czasu w zmywarkach Bosch została uzupełniona o tag-on promocyjny. Planowana obecność na małych ekranach, w stacjach ogólnopolskich i tematycznych to aż 2 miesiące.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy 2-miesięczna kampania online, aktywności e- commerce i shop-in-shop mające na celu poinformowanie oraz zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie. W sklepach stacjonarnych pojawiają się naklejki i plakaty konkursowe. Dodatkowo każdy kto zakupi dowolną zmywarkę marki Bosch w terminie od 15 lutego do 22 kwietnia 2019 r. może u sprzedawcy odebrać zestaw kapsułek Finish Quantum.
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Za przeprowadzenie kampanii TV odpowiada dom mediowy OMD. Plan działań online nadzoruje Insignia. Spot reklamowy został opracowany na podstawie materiałów centralnych. Key visual konkursowy zaprojektował: TStudio Tomasz Lechociński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing