IKEA znowu zaskakuje – amerykański oddział marki postanowił wprowadzić wirtualny podręcznik do… Kama Sutry. Nie jest to jednak typowa księga dla miłośników sztuki kochania, a katalog z pomysłami na aranżację sypialni.
W „Kama Sutrze” marki IKEA znajdziemy 20 inspirujących przykładów na aranżację swojej sypialni. Co ciekawe, każdy pomysł nosi nazwę zaczerpniętą od wybranej popularnej pozycji seksualnej, w tym m.in. „na pieska”, „kwiat lotosu” czy „wspinacz”.
Zobacz również
Niestety, „Kama Sutra” marki IKEA dostępna jest tylko na rynku amerykańskim. Nie wiadomo czy zostanie ona wprowadzona też do innych państw.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Popularny youtuber Martin Stankiewicz stworzył film „Pościele moich byłych”, który jest kolejną produkcją przygotowaną na potrzeby kampanii marki IKEA. Tym razem tematem filmu jest sypialnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W najnowszej kampanii IKEA uchyla drzwi do sypialni i odczarowuje tabu dotyczące tej przestrzeni. Marka stawia w komunikacji na humor oraz autoironię. W myśl zasady, że są rzeczy, o których nie lubimy mówić głośno, dopóki nie zaczniemy się z nich śmiać.