W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 18 kategoriach, a zwycięzcy sięgną po statuetki na gali 14 marca br.
Zasadą Dubai Lynx jest zapraszanie do oceny prac ekspertów z innych rynków. Dla dobrego zrozumienia uwarunkowań lokalnych, każdej grupie przyznawany jest tzw. „kulturalny attaché”, który wyjaśnia konteksty kulturowe i obowiązujące zwyczaje w regionie MENA. Do tegorocznego festiwalu zgłoszono 2400 prac, które są ocenianie przez 60 topowych profesjonalistów z całego świata. Zofia Bugajna-Kasdepke reprezentuje MSL CEE, pozostałymi jurorami kategorii Public Relations są Ruth Yearly, Ketchum Wielka Brytania; Hafida Abhai, Weber Shandwick Holandia; Marco Wedemann, Havas PR Niemcy; Melina Po, Edelman Shanghai Chiny; Ray Page, WE Communication Stany Zjednoczone. Przewodniczącą jury jest Candace Kuss, Hill + Knowlton Strategies z Wielkiej Brytanii.
Zobacz również
Ceremonia wręczenie nagród, na której zwycięskie zespoły odbiorą złote statuetki w 18 kategoriach, odbędzie się w czwartek, 14 marca. Uczestnicy Dubai Lynx będą mogli wziąć udział w prelekcjach i warsztatach, prowadzonych przez globalnych i regionalnych szefów kreacji agencji, oraz przedstawicieli klientów, między innymi:
- SUSAN JAIN Chief Marketing Officer, IBM
- Molly Peck, Chief Marketing Officer, General Motors
- Sonia Carpentier, Marketing & Communications Director, BVLGARI
- Alex Josephson, Head of Global Brand Strategy, Twitter
- Hussein M. Dajani, General Manager – Digital and Customer Experience Transformation, Nissan
- Caitlin Ryan, Regional Creative Director, EMEA, Facebook and Instagram
- Roberto Croci, Regional Head, Google Marketing Platforms EMEA Emerging Markets
- STEVE HARVEY, producent telewizyjny i osobowość medialna, autor bestsellerów.
Informacje o jurorce
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zofia Bugajna-Kasdepke to członkini zarządu MSL, odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest doświadczoną menedżerką z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations i komunikacji marketingowej. Jej rekomendacje cenią największe światowe marki, do jej klientów należą P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser, Nivea Beiersdorf, Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z obecną firmą jest związana od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu po dyrektor zarządzającą MSL. Od 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.
Od 2017 roku należy do grona ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz Think Thank, jest doradczynią Fundacji Liderek Biznesu oraz autorką nowego pozycjonowania tej organizacji. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz Uczelni Łazarskiego – na tej ostatniej od października 2019 roku będzie wykładać na podyplomowych studiach Architekt Innowacji.
Jest jurorką w konkursach branżowych i key note speakerką na festiwalach i konferencjach w Polsce i zagranicą, prowadzone przez nią zespoły zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia, w tym Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, Kampania Społeczna Roku oraz Eastern European Consultancy of the Year 2015 by the Holmes Report.