TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szkolni przyjaciele z reklamy Hochland powracają w nowej kampanii marki z okazji jej 25-lecia na rynku

Kiedy wiele lat temu na ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na planie zdjęciowym. W taki wyjątkowy sposób Hochland świętuje 25 lat obecności na rynku.
O autorze
1 min czytania 2019-03-21

Przez ćwierć wieku zmienić może się praktycznie wszystko. Ale najlepiej smakuje to, co ponadczasowe, tak jak… pyszny smak serów Hochland! Z okazji 25 lat na rynku, firma Hochland przygotowała dla swoich fanów jedyną w swoim rodzaju, sentymentalną podróż w czasie…

Wszyscy pamiętamy reklamę z dwójką uczniów, którzy na parkowej ławce wymieniali się kanapkami. Po latach Hochland odszukał głównych bohaterów, którzy – jak się okazało – przyjaźnią się od czasów nagrania kultowej reklamy! Odtwórcy głównych ról, teraz już dorośli, tym razem wcielili się w rolę małżeństwa, które razem z dziećmi wraca na parkową ławeczkę przypominającą im o beztroskich, szkolnych czasach i… serkach Hochland, które nadawały tamtym chwilom wyjątkowy smak.

Dzielenie się pozytywnymi emocjami, energią, zawsze rodzi coś dobrego – dlatego dziś Hochland Polska dzieli się ze swoimi klientami nie tylko wyśmienitymi serami i kulinarnymi inspiracjami, lecz także wspaniałymi nagrodami, jakie można wygrać w wielkiej loterii urodzinowej. W najnowszej loterii do wygrania jest 5 rodzinnych, bogato wyposażonych aut Jeep Renegade i wiele nagród pieniężnych przyznawanych każdego dnia – 25 x 100 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W styczniu br., po 20 latach przerwy, marka Milka zdecydowała się przywrócić swojego kultowego Świstaka, który tym razem wystąpił w kampanii kremu Patamilka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Także IKEA postanowiła po latach odświeżyć jedną ze swoich reklam. W kampanii Lamp 2 marka kontynuuje historię lampy sprzed 16 lat i przekonuje, że stare przedmioty mogą zyskać nowe życie u kogoś innego w domu.